إعلان

غادة عبد الرازق تنعت باسم يوسف بالفاشل وتطلب من معجبيها الإحترام

01:25 م الأحد 27 أكتوبر 2013

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

بعد عرض أولى حلقات برنامج "البرنامج" الذي يقدّمه الاعلامي د. "باسم يوسف" في موسمه الثاني، وسخر يوسف في الحلقة من الفريق السيسي والرئيس المصري عدلي منصور إضافة الى الفنانة غادة عبد الرازق والإعلاميين لميس الحديدي و رولا خرسا و خيري رمضان.. بعد عرض الحلقة، كتبت غادة عبد الرازق على الحلقة متوجّهة بالكلام الى باسم يوسف:

 

" باسم يوسف واضح انك غيران من الفريق السيسي لانه سرق منك المشهد وقلب المصريين .. واضح اوي .. اقولك "هارد لاك" حبيبي .. " .. وتابعت :" ياترى اوباما دلوقتي بتفرج على الحلقة وبيضحك ولا باسم بيرد الجميل لاميركا علشان الجايزة الى ادوهالو .. كان عندنا امل انك تبقى فاهم الديمقراطية بس للاسف طلعت مش فاهم حاجة خالص ياخسارة كنا بنحبك".

 

وأضافت غادة :

 

" دكتور فشل فى مهنته وراح يشتغل مذيع وياخد ملايين اسالوه بياخد كام البيه؟ ".. وبعدين عمال تقول دكر دكر مانت واضح انك معندكش الكلمة دي في قموسكو الرجولي وزعلت انها اتقالت عليه مش عليك متزعلش الفرق كبير اوي يا خساره".

 

هذا بالنسبة الى باسم يوسف، أما محبيها ومتابعيها على موقع Twitter ، فقد كان للبعض منهم حصّته في وضع النقاط على الحروف من قبل غادة، رغم علاقتها الودية معهم، والتي باتت مزعجة بالنسبة إليها.. إذ تحرص غادة على التواصل اليومي مع محبيها وممازحتهم، ولكنها وجدت أن أسلوبها خاطىء بعدما تجاوز عدداً منهم في حقها، فكتبت:

 

"يظهر علشان بقيت اهزر وشلت التكليف فيه ناس نسيت ان فيه مسافه عموما فيه حاجات لازم تتظبط لما تحترمو المسافه الى بينا ابقى ادخلكم تانى باي."

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان