إعلان

تامر حسني يوجه رسالة لجمهوره بخصوص محمد صلاح

07:00 ص الأحد 27 مايو 2018

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب - مصراوي

عبر النجم تامر حسني عن حزنه لإصابة النجم محمد صلاح لاعب نادي ليفربول ومنتخبنا الوطني بعد تدخل قوي من راموس لاعب ريـال مدريد في نهائي دوري أبطال أوروبا،تسببت في مغادرة صلاح لملعب المباراة بعد دقائق معدودة من انطلاق المباراة .

ونشر تامر صورة صلاح قبل المباراة التي ينظر له فيها رونالدو لاعب ريال مدريد قبل النزول إلي أرض المالملعب وعلق تامر علي الصورة قائلا علي حسابه الشخصي بـ"فيسبوك:"الصورة دي خير دليل على طهارة حب الطفل ونظرته لمحمد صلاح، أما عن نظرة كريستيانو ما شاء الله على الحب الصافي اللي ظاهر منه لصلاح".

وأضاف: "اللي يركز في الصورة يحلل حاجة مهمة جدًا أن الشخص المنظور إليه من كل الأطراف هو صلاح عشان هو فعلًا محط أنظار العالم وفي ناس مش مبسوطة من الموضوع ده وعندهم حقد غريب على الراجل ده.. دعواتكم يا جماعة ليه ولازم كلنا نكون في ضهر الراجل ده اللي مشرفنا ورافع رأسنا أكتر من الأول بكتير رغم أنف الناس الغيرانة والحاقدة اللي ظهروا لنا في المقدر جديد".

وتابع: "اللي لسه هيطلعوا يتاجروا في قصة علاجه إن شاء الله هيلعب وهو مش محتاج حاجة من حد غير دعواتنا وهيكمل حلم حياته وحلم كل المصريين والعرب ألف سلامة عليك يا صلاح، ربنا الأقوى من الكل.. معاك يا بطل ماتخافش".

فيديو قد يعجبك: