إعلان

منة فضالي تكشف عن مفاجأة جديدة بشأن مساعدتها هي ودينا الشربيني (فيديو)

11:18 ص الإثنين 30 يناير 2023

منة فضالي

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

دافعت الفنانة منة فضالي عن مساعدتها ابتسام فوزي، والتي كانت تعمل مؤخرًا مع الفنانة دينا الشربيني التي اتهمتها بسرقة مجوهراتها.

ونشرت منة فضالي مقطع فيديو، عبر حسابها بموقع "إنستجرام": المساعدة كويسة، وخرجت بالسلامة، وأنا تواصلت مع دينا الشربيني، ودينا جميلة وأنا بحبها على المستوى الشخصي وممكن حد يكون عمل المشكلة دي في الاتنين، وهي مشكورة راحت وطلعت المساعدة".

وأضافت:" المساعدة بتشتغل مع دينا من سنين وهي مساعدتها الرئيسية، والبنت مظلومة ما أقدرش أقول أكتر من كده وممكن يكون حد عمل كده عشان يقطع عيشها مع دينا أو لأسباب تانية".

وتابعت منة فضالي:" الست كويسة وكفاية إنها فقدت أمها أغلى حاجة عندنا كلنا، فا مينفعش نجرح في الناس ونقول إنها حرامية فيه ساعات كلام بيتكب ما بيكونش صح، والست اشتغلت معايا سنين وعمري ما شفت منها حاجة وحشة".

وأردفت منة :" أنا مشيت المساعدة لأنها كانت شغالة مع أكثر من حد، وأنا محتاجة حد متفرغ لشغلي لأن لما بيكون حد شغال مع كذا فنان بيكون فيه لخطبة شوية، وأنا واحدة بخاف على شغلي، فطبيعي وحقي وقلت لها ربنا يسهلك".

واختتمت منة فضالي حديثها قائلة:" رجاء ماحدش يجرح في حد بس مش أكتر وما أفتكرش أني جرحت في حد قبل كده وماليش دعوة بحياة الآخرين، لكن ليا اشتغل والناس اللي معايا يكونوا مريحيني".

اقرأ أيضا:

"ما كان المفروض اشرب قدام الناس".. أصالة تعتذر عن صورتها بـ"السيجارة"

"أزمة قلبية وضيق في التنفس" نادر أبو الليف يكشف تطورات حالته الصحية

بعد "خناقة الألفاظ الخارجة" علي الألفي يقارن بين "ماما دهب" والشيف السيكوباتي بهذا الفيلم‬

فيديو قد يعجبك: