• محمد فراج عن فيلم الممر: "هيفضل محفور في تاريخ السينما المصرية"

    01:29 ص السبت 05 أكتوبر 2019
      محمد فراج عن فيلم الممر: "هيفضل محفور في تاريخ السينما المصرية"

    محمد فراج

    كتبت- بهيرة فودة:

    أعرب الفنان محمد فراج عن سعادته بمشاركته في فيلم "الممر"، ونشر البوستر الدعائي للفيلم، عبر حسابه بموقع "إنستجرام".

    وعلق فراج قائلا: "طول عمرنا من واحنا صغيرين في المناسبات بنشوف أفلام خاصة بكل مناسبة، بتتعرض كل سنة في نفس الوقت، وكنا بنبقى حافظينها ومع ذلك بنستناها".

    وأضاف فراج: "عمر ساعتها ما جه على بالي إنى هكون مشارك فى عمل من دول، ولما مثلت فى الممر حسيت بفخر كبير جدا، لأسباب كتير أولها إنى كنت جزء من فيلم عظيم زي ده بيحكي تاريخ أبطال مصريين، زى ما المفروض يتحكي، وهيفضل محفور في تاريخ السينما المصرية، وأجيال كتير بعدينا هتشوفه".

    وتابع: "فيلم الممر هيتعرض يوم الأحد 6 أكتوبر الساعة 10 مساءً على قناة ON E، أتمنى تستمتعوا بمشاهدته زى مانا وكل صناع الفيلم استمتعنا قوى قوى بالشغل فيه".

    ويٌشارك في بطولة الفيلم النجوم: أحمد عز، أحمد رزق، إياد نصار، أحمد فلوكس، محمد فراج، أحمد صلاح حسني، محمد الشرنوبي، محمد جمعة، محمود حافظ، أمير صلاح الدين، أسماء أبو اليزيد والوجه الجديد ألحان المهدي، كما يضم الفيلم هند صبري، شريف منير، أنعام سالوسة وحجاج عبد العظيم كضيوف شرف.

    View this post on Instagram

    طول عمرنا من واحنا صغيرين فى المناسبات بنشوف أفلام خاصه بكل مناسبه بتتعرض كل سنه فى نفس الوقت وكنا بنبقى حافظينها و مع ذلك بنستناها .. عمر ساعتها ما جه على بالى إنى هكون مشارك فى عمل من دول ولما مثلت فى الممر حسيت بفخر كبير جدا لأسباب كتير أولهم انى كنت جزء من فيلم عظيم زى ده بيحكى تاريخ أبطال مصريين زى ما المفروض يتحكى وهيفضل محفور فى تاريخ السينما المصريه وأجيال كتير بعدينا هتشوفه فيلم الممر هيتعرض يوم الأحد ٦ أكتوبر الساعه ١٠ مساءً على قناة @on.ent أتمنى تستمتعوا بمشاهدته زى مانا و كل صناع الفيلم إستمتعنا قوى قوى بالشغل فيه ❤️ 🇪🇬 #سينما #الممر #مصر #٦_أكتوبر

    A post shared by Mohamed Farrag (@fegoooo) on

    إعلان

    إعلان

    إعلان