القصة الكاملة لفيديو حفل زفاف "العروس الحامل" في الدقهلية

12:04 م الأربعاء 20 يناير 2021
القصة الكاملة لفيديو حفل زفاف "العروس الحامل" في الدقهلية

0زفاف العروس الحامل

الدقهلية- رامي محمود:

تسبب فيديو جرى نشره على موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، لفتاة حامل ترتدي فستان زفاف وبجوارها زوجها، في إثارة استغراب رواد السوشيال ميديا، وشبه بعضهم الواقعة بأنها تشبه ما يحدث في أوروبا.

وبسبب حالة الجدل، خرج صاحب مقطع الفيديو يوضح حقيقة ماحدث، مؤكدًا أن اللقطات جرى تصويرها بعد عامين من الزواج، احتفالًا بتحديد نوع مولدهم الأول.

وقال "م.م" صاحب مقطع الفيديو، أن ما يتداول ما هو الا حفلا نظمها صحبة زوجته ابتهاجًا بقرب حلول مولودهم الأول وإخبار أصدقائهم بنوع الجنين.

وأضاف الشاب فى تدوينة له على صفحته الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": "الشهرة حلوة ونفسنا نبقى مشاهير بس بالحاجه اللى بنعملها والمحتوى اللى بنقدمه مش بالخوض فى الأعراض".

وتابع في التدوينة: "أنا لحد دلوقتي مش فاهم أول واحد خذ سكرين من فيديو أنا رافعه وواضح فيه احنا بنعمل إيه، وان دي حفلة بنعرف اصحابنا والناس اللي متابعنا فيها نوع الجنين ويحرف الكلام ويألف قصة على مزاجه لمجرد انها هتجيب لايكات اكتر من القصة الحقيقية بيقول لنفسه ايه، والناس اللى زي البغبغان بياخدوا كوبي ويشيروا من غير ما حتى يعقلوا الكلام أو يفكروا لمدة دقيقة مع نفسهم.. بجد انتوا اية يا جماعة ممكن تخربوا بيوت وتخلوا ناس تنتحر وتعقدوا ناس في عيشتها ربنا يهديكم".

وواصل صاحب الفيديو: "أي حد يشوف بوست من اللي بيتريقوا علينا يحط البوست دا في عينه شيروا البوست دا عشان الناس تفهم ومحدش يقولي انت اللى متنزلش صورك".

2021_1_20_12_0_48_232

كورونا.. لحظة بلحظة

كورونا فى مصر

  • 186503

    عدد المصابين

  • 144019

    عدد المتعافين

  • 10995

    عدد الوفيات

كورونا فى العالم

  • 117043688

    عدد المصابين

  • 92587702

    عدد المتعافين

  • 2598596

    عدد الوفيات

إعلان

إعلان

  • خدمة الاشعارات

    تلقى آخر الأخبار والمستجدات من موقع مصراوي