إعلان

رشوان توفيق: أعتبر زوجتي من الصالحات بعد 62 سنة كفاحًا ومودة ورحمة

11:31 م الإثنين 29 يوليه 2019
رشوان توفيق: أعتبر زوجتي من الصالحات بعد 62 سنة كفاحًا ومودة ورحمة

دور على لوجو مصراوي فى أخبار رمضان وادخل السحب الاسبوعى لتكسب سماعات JBL وموبايل

شروط المسابقه
  • لوجو مصراوي موجود داخل صفحة رمضانك مصراوي، دور على اللوجو وأنت بتتنقل بين أخبار رمضان، وكل لوجو هتلاقيه هيتحسب لك نقطة، وكل يوم فيه لوجو جديد في مكان مختلف، جمع نقاط أكثر وادخل سحب كل 10 أيام، على سماعات JBLوموبايل. يلاسجل إيميلك وابدأ بالاشتراك من هنا

كتب- معتز عباس:

قال الفنان رشوان توفيق إنه يعتبر زوجته من الصالحات اللاتي يستجيب الله دعاءهن.

وأوضح توفيق، خلال لقائه مع برنامج "مساء دي إم سي"، المذاع عبر فضائية "دي إم سي"، اليوم الإثنين، في الظهور الأول له عقب وفاة زوجته، أنه كان يتبقى على السفر لقضاء مناسك الحج 4 أيام، وكان يتمنى وقتها أن يسافر برفقة زوجته إلى السعودية، مضيفًا: "قُلت لها ربنا مش كاتب لنا الحج السنة دي، رفعت إيديها ودعت إن ربنا يكتب لي الحج، هدية من ربنا.. وقبل الوقفة بيوم لقيت صديقي بيتصل بيّا بيقول لي مش عايز تروح تحج، قُلت له أنا عايز زوجتي تيجي معايا ولازم كتفي يكون في كتفها، راحت مراتي بعد انتهاء المكالمة قالت لي إنت طلبتها ونُلتها، وقدرت أخلَّص أوراقي أنا وهيَّ وسافرنا ووصلنا صباح يوم الوقفة".

وتابع الفنان: "في إخلاص بيننا وحب وعِشرة ومودة ورحمة، لكن دلوقتي بقيت باقعد في الأوضة لوحدي مش متصور إنها مش موجودة معايا، كل حاجة حصلت لينا في الـ62 سنة قبل وفاتها باقعد افتكرها وافتكر كفاحها معايا".

فيديو قد يعجبك: