إعلان

"خطير وياريت ميكونش أخر موسم".. رسائل الجمهور لـ رامز جلال في نهاية رمضان

07:32 م الإثنين 08 أبريل 2024

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- منى الموجي:

مع عرض الحلقة الـ29 من برنامج رامز جاب من الأخر، اليوم الاثنين 8 أبريل، حرص عدد كبير من الجمهور على كتابة تعليقاتهم على صفحات الفنان رامز جلال عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

وكان من بين التعليقات "هتوحشنا يا رامز بجد البرنامج كسر الدنيا دي كلها، رامز جلال مصدر سعادتنا الوحيد اللي بيقدر يرسم الضحكة على وجوهنا، هتوحشنا كلمة السر يا رامز، الواحد مش عارف يشكر رامز إزاي على برنامجه السنادي، كواليس رامز جامدة، مش عايزة رامز يخلص الواحد مش مصدق نفسه إنه بحلقة الكواليس".

وكتب آخرون "طب والله حلقة رامز النهاردة ضحك للركب حبيت حمو بيكا وهو بيقول يخربيت الكالون في السافون، رامز حابة أشكرك على البرنامج لأنه حرفياً خطير وعجب ناس كتيرة، موسم رائع كالعادة يا رامز وياريت ميكونش أخر موسم لانك بقيت عادة رمضانية حلوة بعد الفطار كل سنة وانت طيب يا رامز، مو مستعده أكمل أيامي بدون رامز".

وواصل الفنان رامز جلال، الكشف عن كواليس حلقات برنامجه "رامز جاب من الأخر" الذي عُرض في رمضان 2024 على قناة MBC مصر.

وعرضت حلقة اليوم 29 رمضان، كواليس تواجد ضحايا رامز في غرفة كلمة السر، وتفاصيل بناء شبه مدينة لتقديم فقرات مختلفة في المقلب.

جدير بالذكر أن عددا كبيرا من النجوم وقعوا ضحايا لمقلب رامز جلال هذا العام، بينهم: أحمد السقا، باسم سمرة، محمد رياض، طارق لطفي، محمد أنور، أحمد عيد، يسرا اللوزي، سمية الخشاب، أيتن عامر، نسرين أمين، حمدي الميرغني، إسراء عبدالفتاح، أحمد حسام ميدو، إمام عاشور، محمود كهربا، عبدالله السعيد، عبدالناصر زيدان، باميلا الكيك، هبة الحسين، لبنى عبدالعزيز الخالدي.

اقرأ أيضا

حلقة بدون ضيوف جدد.. رامز جلال يعرض كواليس "رامز جاب من الأخر"

كوميديا حمو بيكا وكزبرة.. رامز جلال يعرض كواليس فقرة "الكالون في السيفون"

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان