إعلان

"أهلا بيك يا بتاع الطموح".. رامز جلال عن رمضان صبحي

06:35 م الأربعاء 14 أبريل 2021

برنامج رامز عقله طار ورمضان صبحي

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد خميس:

حل اللاعب رمضان صبحي نجم نادي بيراميدز، ولاعب الأهلي السابق، ضيفًا في الحلقة الثانية من برنامج المقالب "رامز عقله طار"، تقديم النجم رامز جلال على فضائية "إم بي سي مصر"، خلال شهر رمضان.

واستقبل "رامز" اللاعب رمضان صبحي، قائلًا: "يا خسارة متعلمش من إخلاص وليد سليمان، جايبه ياخد بطارنا أيقونة الطموح اللي بيحركه اللحوح".

وأضاف: "أهلا بيك يا بتاع الطموح الشتيمة والكلام مش مسموح، إخص عليك ياللي سبتنا وسمعت كلام ممدوح، الأهلي عمره ما وقف على حد وشعاره سكة اللي يروح، وعشان أفرح جمهور التتش لازم تروح مبطوح".

وتابع: "انزل بطموحك إيه ياله التيشيرت دا تيشيرت ولا مريلة مطبخ، وإيه النضارة دي شاريها من عند حداد ولا واخدها من الأستاذ سمير غانم، ستايل معفن أوي شفت اللي بيسيب الأهلي بيحصله إيه؟!".

واستقبله المطرب الخليجي حسن عيسري، وبدأ في إقناعه بأن حضور "رمضان صبحي" من أجل افتتاح الملاهي الترفيهية خلال احتفالية موسم الرياض 2021.

يذكر أن الفنان رامز جلال أعلن الانتهاء من تصوير جميع حلقات برنامج المقالب رامز عقله طار، وعددها 29 حلقة مدة الحلقة الواحدة 22 دقيقة، يعرض فيها جميع فقرات الضيف في البرنامج، حيث يتعرض الضحية إلى مجموعة من التحديات والمغامرات التي تختبر قوة التحمل حتى يقع في مقلب رامز جلال.

وتم تصوير البرنامج في مدينة الملاهي الترفيهية الكبرى في العاصمة السعودية الرياض، تحت رعاية المستشار تركي آل الشيخ رئيس هيئة الترفية السعودية.

ويذاع برنامج المقالب "رامز عقله طار"، في تمام الساعة السادسة و26 دقيقة مع موعد أذان المغرب يوميًا خلال شهر رمضان، على قناة "إم بي سي مصر"، ويقع العديد من نجوم الفن بمختلف الدول العربية في المقلب، أبرزهم المطرب أحمد سعد والفنانة دينا الشربيني والفنانة ويزو والفنانة سمية الخشاب ولاعب الأهلي محمد أفشة وحارس المرمى جنش والفنانة كندة علوش والفنان حمادة هلال والفنانة ريم مصطفى والفنان محمد هنيدي.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان