إعلان

جميلة عزيز: الفن ضيع عمري ويمكن ربنا كاتبلي ارتبط بملاك في الآخرة

01:25 م السبت 30 مارس 2024

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

القاهرة- مصراوي:

أوضحت الفنانة جملية عزيز، أن انشغالها بالفن جعلها تخسر فرصة الزواج وتكوين الأسرة، كما كشفت عن أمنيتها في أداء فريضة الحج.

وقالت جميلة عزيز، في لقائها مع المذيعة إنجي هشام، في برنامج "المنسي" المعروض عبر شاشة قناة "هي": "الفن ضيع من عمري وضيع عليا إني أعمل بيت وأسرة، وأنا مش ندمانة ده نصيب من عند ربنا، البني آدم لو مكتوب له أنه يرتبط ويتجوز ويعمل أسرة يبقى هيحصل سواء في الوسط أو برا الوسط، يمكن مكتوب لي عند ربنا أو مكتوبلي يوم القيامة أني ارتبط بملاك، أصل اللي متجوزش في الدنيا هيتجوز في الآخرة أكيد".

وتابعت: أي حاجة بتيجي للبني آدم بتكون تجربة وبتكون خير له، ربنا مبيسببش حاجة للبني آدم غير لما تكون خير لما بعد ذلك، وعايز يخليني في مرتبة أعلى.

وعن أمنيتها، فقالت جميلة عزيز: اللي شاغل بالي أني أحج، نفسي أوي أحج وربنا يكتبلي أحج وأزور بيته وأصلي وأدعي هناك، مشتاقة جدًا وربنا يكتبها ليا ولكل مشتاق، ونفسي الناس تحب بعضها بإخلاص من قلبها بدون نفاق ومصلحة.

وبرنامج المنسي، من تقديم إنجي هشام على شاشة قناة هي، ويُعرض يوميًا في تمام الساعة العاشرة مساء، طوال شهر رمضان، ويحل عدد من نجوم الفن ضيوفًا على برنامج المنسي، للحديث عن بداياتهم وتفاصيل مشوارهم والتحديات التي واجهتهم على مدار مشوارهم الفني.

اقرأ أيضا

محمد حماقي: "مش هجوز بنتي وأنا أوحش من عادل إمام في عريس من جهة أمنية"- فيديو

وفاء عامر: قدمت أدوارًا فخورة بها.. وطموحي لا سقف له

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان