إعلان

"مكنتش عايز اخسره".. ميدو يكشف أسباب خلافه مع اليماني بسبب "سلفة"

08:38 م الأحد 16 أبريل 2023

ميدو 2

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد أبوالمجد:

رد الكابتن أحمد حسام ميدو لاعب نادي الزمالك ومنتخب مصر السابق، على سؤال الإعلامية بسمة وهبة، قائلة: "بيقولوا إن ميدو مش صاحب صاحبة، ورفضت تسلف اللاعب محمد اليماني، نجم منتخب مصر السابق، 40 ألف جنيه؟ رغم أن الصحوبية مواقف، قائلًا: "الصحوبية مش سلف فلوس الصحوبية مواقف ومبحبش أدخل مع أصحابي في جزئية الفلوس لأنها بتزعل"

وأضاف "ميدو" في حواره لبرنامج "العرافة" والذي تقدمه الإعلامية بسمة وهبة، على فضائية "المحور" و"النهار" اليوم الأحد: "سلفت أصحاب قبل كده فلوس والموضوع دخلني في مشاكل، فأنا بكسب صاحبي"، لتقاطعه بسمة، قائلة: "يعني أنت قاصد متسلفوش؟"، ليرد: "أيوة عشان مخسروش كصاحب لأني عارف إنه ممكن يكون مش هيعرف يردهالي بسهولة، معرفش أن كان في زنقة، ولو حد كلمني قالي إنه عايز يعمل علمية أو فلان يعمل عملية كان ماشي".

وتابع: "التعامل في الفلوس مع الأصحاب بيخسرهم بعض وأنا بحب أصحابي"، موضحًا: "أنا بحب اليماني جدًا وطلع قال عليا الكلام دا في التليفزيون وبعدها قعدنا مع بعض وبحبه ودلوقتي شغال معايا فيا لبرنامج".

وأكد "اليماني كان لاعب كبير أوي وحظه وحش أوي إنه عمل الحادثة دي، لأنه كان هيبقى واحد من أحسن المهاجمين في تاريخ مصر، لكن الحادثة قدر ربنا".

ويعد برنامج العرافة امتدادًا لبرامج بسمة وهبة الرمضانية، والتي تعتمد على كشف أدق تفاصيل النجوم وخباياهم وإظهار الوجه الآخر لهم، ما يؤدي لصدمة كبيرة لدى الضيوف والمشاهدين، من المفاجآت التي تكشفها خلال الحوار وعن كيفية معرفتها بأدق تلك التفاصيل في الحياة الخاصة للضيوف.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك: