إعلان

إيمان السيد توجه الشكر للجمهور: "بحمد ربنا على الرسايل والتعليقات"

10:00 ص الأربعاء 12 أبريل 2023

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- مروان الطيب:

وجهت الفنانة إيمان السيد الشكر لجمهور مسلسل "َضرب نار" والذي تشارك بطولته النجمة ياسمين عبدالعزيز ويعرض ضمن موسم دراما رمضان لهذا العام

ونشرت إيمان بوست عبر حسابها الرسمي على "إنستجرام" والتي أوضحت خلاله دورها بالمسلسل، قائلة: "بحمد ربنا على رد الفعل اللي وصلني على دوري في مسلسل ياسمين عبدالعزيز، بالرغم من صغر مساحته، ووصلني رسايل وقرأت تعليقات كتير وبوستات وناس بتعاتبني على ده".

واستكملت: "وأنا عاوزة أقول حاجة ياسمين إذا كان عليها عاوزاني أكون في مساحة أكبر من كدا بكتير، وطول عمرها واقفة معايا وفي ضهري، ربنا يكرمها لإنها إنسانة تستاهل كل حاجة حلوة طول عمرها بتحب الخير للناس وبتحب كل الناس تظهر في أحسن حالة، وكذلك شركة الإنتاج اللي بشكر كل اللي فيها حقيقي ما شوفتش منهم غير كل احترام وتقدير ومش مقصرين في أي حاجة في سبيل أن العمل على أكمل وجه".

وأنهت قائلة: "الحمد لله ربنا كريم ومش بيضيع تعب حد، فحتى رغم قلة المواقف وندرة الحوار المكتوب بالنسبة لشخصية شيرين كل اللي اشتغلت عليه في الشخصية لاقي صدي طيب عند الناس ودي أهم حاجة".

ويحقق مسلسل "ضرب نار" نجاحاً كبيراً منذ عرض مطلع شهر رمضان الجاري ويشارك ببطولة المسلسل كلاً من أحمد العوضي، ماجد المصري، انتصار، سهير المرشدي، تأليف ناصر عبدالرحمن، وإخراج مصطفي فكري.

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان