إعلان

"اللي صوَّرها من الخلف لازم يتحاكم".. ريهام سعيد معقبةً على أزمة فستان رانيا يوسف

12:46 ص الثلاثاء 04 ديسمبر 2018
"اللي صوَّرها من الخلف لازم يتحاكم".. ريهام سعيد معقبةً على أزمة فستان رانيا يوسف

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- معتز عباس:
أعربت الإعلامية ريهام سعيد عن استيائها من الانتقادات الموجهة إلى الفنانة رانيا يوسف، بسبب الفستان الذي ظهرت به في ختام مهرجان القاهرة السينمائي في دورته الـ40، مطالبة المصور الذي كان يجثو على ركبتيه على السجادة الحمراء في المهرجان بمحاكمته.
وأضافت سعيد، خلال تقديمها برنامج "صبايا" المذاع عبر فضائية "الحياة"، اليوم الإثنين، قائلة: "أنا هاتكلم عن حكاية نشر الفجور، فيه مصور نزل على ركبتيه وراها، وجِه وراء الممثلة وصورها، هذا المصور هو اللي لازم يتحاكم ولَّا رانيا يوسف؟!"، متساءلة: "هل المصور كان موجود عشان يغطي فاعليات المهرجان ويصور الممثلات أم عشان يتصيَّد لهن الأخطاء ويفضحهن ويصورهن بطريقة مشينة؟! هتأخذ على الصورة كام؟!".
واستطردت الإعلامية منفعلةً: "المصور لازم يتحاكم، رانيا يوسف ما ادّتش ضهرها للمصورين زي ما فيه ناس تانية عملت، هذا المصور نزل على ركبتيه عشان يفضح واحدة، الست دي لو توقفت او اتحاكمت إنت استفدت إيه؟! تصوَّر ست من ضهرها يا راجل؟!".
وتابعت ريهام: "هناك فنانات يظهرن في أفلام كتير من مفيش، ولابسين بكيني وماحدش اتكلم عنهم، الراقصات اللي الناس بتشير لهن حاجات زي الراقصة جوهرة، ويلبسن حاجات رهيبة، أنا باسأل: اشمعنا رانيا يوسف؟! المصور لازم يتحاكم، نزل على ركبتيه ولف من وراها، النوعية دي من المصورين الذين يتصيَّدون الأخطاء للفنانين لازم يتحكموا".

فيديو قد يعجبك: