إعلان

مروة عبدالمنعم تنهار من البكاء: محدش وقف جانبي وزعلت من تامر حسني

01:00 م الجمعة 19 مايو 2023

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

القاهرة- مصراوي:

انهارت الفنانة مروة عبد المنعم من البكاء على الهواء مباشرة، بعد حديثها عن الأشخاص الذين تخلوا عنها ولم يقفوا إلى جوارها.

وقالت مروة عبدالمنعم خلال لقائها في برنامج "قعدة ستات"، المعروض على شاشة "القاهرة اليوم" وتقدمه المذيعة مروة صبري: كنت لسه بقول لبنتي مش عارفة أنا صرفت عليكم طول السنين اللي فاتت دي إزاي؟ بس بتمشي، أنا وقفت مع نفسي محدش وقف جانبي، طبعا بعد ربنا، ربنا ده عظيم وكريم ، بقعد ساعات أقول أنا بصرف السنة دي إزاي".

واستكملت مروة حديثها قائلة: أشرف زكي وقف معايا، إدوارد كان وقتها معايا، ومكنش كتير، ودول اللي كانوا واقفين معايا، ومش هقول مين أتخلى عني، وفي ناس استنيت إن هما يبقوا معايا ومزعلني أوي ومش عايز أقول مين، ومكنوش صحابي أوي لكن كان فيه بينا عشرة من الوسط الفني، ولما أقابلهم في لوكيشن بيقوليلي إيه الأخبار وبيسألوا عليا".

وتابعت: وأشرف زكي وقف معايا جامد جدًا بصراحة، ومن أكتر الناس اللي وقفوا معايا، كنت متخيله إن تامر حسني يسأل عليا، وخاصًة كان لسه في عمر وسلمى حصله موقف في الجيش وروحتله مع إني لسه مكنتش صاحبته، أنا زعلت من تامر أوي، والناس اللي بينا عشرة شغل فقط مسألوش عليا، إحنا مش عشرة خروج وفسح، وتامر من الناس اللي قريبة مني، ومبعتش رسالة ولا كلمني، وكمان من اللي وقفوا معايا أحمد صفوت، وأحمد زاهر وقف معايا في حاجات كتير جدًا".

برنامج "قعدة ستات" تقدمه مروة صبري على شاشة "القاهرة اليوم" السبت من كل أسبوع وتستضيف خلاله عددًا من نجوم الفن والمشاهير.

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان