إعلان

بعدما أحرجها حسين فهمي.. راندا البحيري تدعم بوسي شلبي

12:54 م الأربعاء 16 نوفمبر 2022

راندا البحيري

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

دعمت الفنانة راندا البحيري، الإعلامية بوسي شلبي بعد أن تعرضت لموقف محرج من الفنان حسين فهمي في افتتاح الدورة الـ 44 من مهرجان القاهرة السينمائي الدولي.

ونشرت راندا صورًا لبوسي شلبي، عبر حسابها الرسمي بموقع "إنستجرام"، وعلقت عليها قائلة: "يشهد ربنا سبحانه وتعالى على كلامي اللي طالع من قلبي، من غير أي حسابات ولا فكرت فيه قبل ما أقوله الست دي من أنضف وأجدع وأحسن الشخصيات اللي ممكن تعرفهم على مدار حياتك كلها".

وأضافت راندا: "حسيت معاها بإني في أمان دايماً إحساس محستهوش مع أقرب الناس ولا حسيته وأنا مع ناس مثلا أقربلي منها، عمرك ما تحتاجها في حاجة وتكسفك وعمرك ما تمدلها إيدك حتى لو على خلاف معاها وتقولك لأ حتى لو كنت انت اللي غلطان، وبوسي شرف لأي مكان تتواجد فيه، هي بتزود أي مكان وبتخلي ليه روح وبهجة".

وتابعت: "بحب شغلها بشكل كبير وبتتفانى فيه، سماحة قلبها مشوفتهاش عند ناس كتير، بحبك يا بوسي أوي وربنا يديكي حب بجد على أد قلبك الجميل الطيب".

وكانت الإعلامية بوسي شلبي قد تعرضت لموقف محرج على السجادة الحمراء في حفل افتتاح مهرجان القاهرة السينمائي الدولي في دورته الـ 44 والتي أقيمت بدار الأوبرا المصرية يوم الأحد الماضي، بعدما رفض رئيس المهرجان الفنان حسين فهمي التقاط صورة معها.

فيديو قد يعجبك: