إعلان

أول تعليق من الشرنوبي وراندا رياض بعد عقد قرانهما

06:44 م الأربعاء 10 يونيو 2020

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب-ضياء مصطفى:

نشر الفنان محمد الشرنوبي صورًا من جلسة تصوير عقد قرانه على راندا رياض، عبر حسابه على "إنستجرام"، وهذا ما فعلته أيضا راندا عبر حسابها.

وكتب الشرنوبي: "الحمدلله الذي تتم بنعمته الصالحات تم عقد قراني على زوجتي و حبيبتي راندا رياض❤️ربنا يرزقنا الطريق الصالح و الناجح مع بعض يا حبيبتي ان شاء الله و يخليكي ليا دايماً
بنعتذر لكل قرايبنا و اصحابنا اننا معرفناش ناخد الخطوة دي وانتم معانا بسبب ظروف الكورونا اللي العالم كله بيواجهها و حفاظاً عليكم اولا و علينا اقتصر على فوتوسيشن و وجود الاسرتين فقط بالكمامات في جنينة البيت.ان شاء الله الظروف دي تعدي و نعمل الفرح بوجود كل حبايبنا معانا".

View this post on Instagram

A post shared by محمد الشرنوبي (@sharnouby) on

فيما كتبت راندا التعليق نفسه: "الحمدلله الذي تتم بنعمته الصالحات تم عقد قراني على زوجي وحبيبي محمد الشرنوبي، ربنا يرزقنا الطريق الصالح و الناجح مع بعض يا حبيبي إن شاء الله ويخليك دايما سند و ضهر ليا".

وأضافت: "بنعتذر لكل قرايبنا و اصحابنا اننا معرفناش ناخد الخطوة دي وانتم معانا بسبب ظروف الكورونا اللي العالم كلله بيواجها و حفاظاً عليكم اولا و علينا اقتصر على فوتوسيشن و وجود الاسرتين فقط بالكمامات في جنينة البيت.ان شاء الله الظروف دي تعدي و نعمل الفرح بوجود كل حبايبنا معانا".

View this post on Instagram

A post shared by Randa Riad (@randariad_) on

وكان الشرنوبي قد أكد لـ"مصراوي" منذ قليل خبر عقد قرانه على راندا رياض مديرة أعمال أنغام، الذي احتفل بخطبته لها في ديسمبر الماضي.

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان