إعلان

نيللي كريم تهاجم ممثل سوري: "عالة على المجتمع".. ما القصة؟ (فيديو)

10:02 م الأحد 04 أكتوبر 2020

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

بشكل ساخر.. هاجمت الفنانة نيللي كريم، الممثل السوري قيس شيخ نجيب، بعدما أثار استفزازها، في أولى حلقات الموسم الثالث من برنامج "قعدة رجالة".

وبينما تختلف كريم، مع نجيب أثناء الحلقة حول أهميته كرجل في المجتمع، قائلة: "أنت مالكش لازمة.. إيه لازمتك في الحياة؟"، عقب: "ليش عم تهاجميني؟"، فردت: "أنا مش بهاجمك خالص أنا بقولك الحقيقة، والحقيقة دايما مرة وأليمة".

ورد نجيب على نيللي قائلا: "أنا ما عندي مشكلة بالحقيقة، أنا رجل مرن جدا مع الحياة"، فعقبت: "أنت نطع"، فرد باندهاش: "نطع؟!"، فعقبت: "أيوه نطع، يعني عالة، في ناس كده بتبقى عالة المجتمع، وأنت عالة على المجتمع ولا شغلة ولا مشغلة"، فعقب: "أنتِ على فكرة شخص رجعي وتفكيره محدود جدا، وأنا ما توقعت منك هذا الكلام أبدا".

أضافت نيللي: "أنتوا مابتعرفوش تتناقشوا ولا تتكلموا، ودايما بتمشوا من المواجهة لأنكم مش قدها"، فعقب: "كلامك صدمني وفاجئني، أنا راجل وقاعد قدامك طول بعرض"، فعقبت: "عشان بتعرف تعلي صوتك تبقى راجل يعني؟ ده فكر شخص مريض".

"قعدة رجال" ينتمي لنوعية برامج Hard Talk القائمة على المناقشات الحادة بين المذيع والضيف، ويعرض الموسم الثالث على شبكة OSN، ويقدمه النجوم، المصري خالد سليم، اللبناني نيقولا معوض، والسوري قيس شيخ نجيب.

View this post on Instagram

A post shared by S Productions (@sproductionseg) on

فيديو قد يعجبك: