إعلان

جورجينا طواف بعد انتقاد إطلالتها بمهرجان الجونة: "حد تاني ممكن ينهار وينتحر" (فيديو)

07:31 م الثلاثاء 27 أكتوبر 2020

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

ظهرت الفنانة الشابة جورجينا طواف، بإطلالة جريئة على السجادة الحمراء في أول أيام مهرجان الجونة السينمائي، ما أثار جدلا عبر مواقع التواصل الاجتماعي.

ويبدو أن تعليقات البعض أغضبت جورجينا، إذ خرجت في عدة فيديوهات عبر خاصية "ستوري" بحسابها على موقع "إنستجرام"، وعلّقت قائلةً: "أنا في العادي مش بتكلم كتير، لكن في صورة من المهرجان، وأنا مش في أحلى أشكالي تم تداولها، ده مش شكلي وكلنا عندنا صور مش ألذّ حاجة واتاخدت من زاوية وحشة أو الإضاءة أو اللبس مش مظبوط، فبانت حاجة، بس مش ده الطبيعي".

أضافت: "مشكلتي مش في الصورة، عادي كلنا عندنا صور وحشة، ومعنديش مشكلة إن الناس تركز فيها، لكن مشكلتي في كمية التعليقات اللي كانت على الصورة، فيها كل العبر، أنا معنديش مشاكل إن الناس تنتقد، لكن ننتقد بشكل بناء، مش نشتم حد ونهين حد ونقل أدبنا على حد، أنا زعلت واتضايقت وأي حد عنده إحساس هيضايق".

تابعت: "الحمد لله مجليش اكتئاب ولا حاجة بسبب التعليقات، لكن حد تاني ممكن ينكسر وينهار بسبب الكلام ده ويجيله حالة نفسية وينتحر، كونوا رحيمين بالناس، انتقدوا بذوق واحترام ومن غير شتيمة، إحنا عندنا كلنا مشاكل نفسية، ليه نئذي بعض؟".

وانطلقت فعاليات الدورة الرابعة من مهرجان الجونة السينمائي، مساء يوم الجمعة 23 أكتوبر، وسط التدابير الاحترازية اللازمة للوقاية من فيروس كورونا المستجد (كوفيد-19)، وبمشاركة عدد من النجوم من مختلف أنحاء العالم.

View this post on Instagram

A post shared by Fanonline (@fanonline1) on

فيديو قد يعجبك: