بعد الهجوم على ابنتيه.. كريم فهمي يهاجم السوشيال ميديا: "بقى مستنقع وناس كتير محتاجة تربية"

10:33 م الإثنين 16 سبتمبر 2019
بعد الهجوم على ابنتيه.. كريم فهمي يهاجم السوشيال ميديا: "بقى مستنقع وناس كتير محتاجة تربية"

كريم فهمي

القاهرة - مصراوي:

نشر الفنان كريم فهمي، عبر حسابه الشخصي بموقع "إنستجرام" صورة له برفقة ابنتيه ناعومي وكاميليا.

وكتب كريم فهمي في تعليقه على الصورة: "أحلى وأغلى حاجه في حياتي، ملحوظة: السوشيال ميديا بقت مستنقع واكتشفت إن فيه ناس كتير قوي محتاجة تربية للأسف، وده اللي شفته من بعض الكومنتات في الصورة اللي فاتت".

وعلقت الفنانة بدرية طلبة على ما قاله فهمي، وكتبت: "متضايقش نفسك دول بيتعمدو يقلوا أدبهم علشان نرد عليهم، اعمل بلوك للى يقل أدبه وامسح الكومنت، ربنا يهديهم أو يبعدهم عنا".

كان الفنان كريم فهمي قد نشر منذ ساعات صورة له في حفل زفاف شقيقه الفنان أحمد فهمي، رفقة زوجته وابنتيه، وقام بعض المتابعين بسب كريم فهمي وبناته دون إبداء أسباب، وتدخل الفنان أحمد فهمي، وسب الفتاة التي سبت كريم فهمي وابنتيه.

وأعلن الفنان كريم فهمي، مؤخرا عن ولادة زوجته دانيا البناوي، منذ ثلاثة أسابيع، حيث نشر صورة لغرفة المستشفى، وعلق عليها: الحمد لله ربنا رزقنا بچميلة، كانوا يومين صعبين وقلق وحَضانه وتعب أعصاب، من أصعب الأيام اللي عدت علينا، بس الحمد لله مع الدعاء عدت علي خير، يا رب احفظلي بناتي (كاميليا، ونعومي، وچميلة).

يقوم الفنان كريم فهمي حاليا بتصوير دوره في فيلم "ديدو"، من بطولة الفنان كريم فهمي، بيومي فؤاد، أحمد فتحي، حمدي الميرغني، محمد ثروت، وعدد من ضيوف الشرف منهم أحمد فهمى وهشام ماجد وشيكو وغيرهم، وهو من إنتاج كريم السبكي ومحمد أحمد السبكي ومن سيناريو وحوار كريم فهمي وإخراج عمرو صلاح.

View this post on Instagram

A post shared by Karim Fahmy (@karimfahmiofficial) on

إعلان

إعلان

إعلان