إعلان

فيديو| عمر متولي يحيي ذكرى وفاة والده: "ماسبلناش فلوس بس سابلنا حب الناس"

08:02 م الإثنين 05 أغسطس 2019

مصطفى متولي

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- بهيرة فودة:

نشر الفنان عمر متولي مقطع فيديو لوالده الفنان الراحل مصطفى متولي، عبر حسابه الرسمي بموقع "إنستجرام"، يحيي به الذكرى التاسعة عشر لوفاة والده.

وضم الفيديو لقطات مجمعه من أعمال الفنان الراحل مصطفى متولي، وعلق عمر على الفيديو قائلا: " أنا أبويا كان راجل مستور وكريم لدرجة غريبة، ف ماسابليش فلوس لما مات بس سابلنا " أنا واخواتي "، حب الناس والسيرة الطيبة وده أحلي ميراث ممكن أب يسيبه لأولاده".

وتابع عمر: " ومش هعرف أوصف الصدق والحب اللي بشوفه ف عيون الناس لما بيعرفو إنه أبويا، ولا الإجماع على إنه كان إنسان جميل من كل الناس إجماع مبيحصلش حتى على النجوم الكبار".

وأضاف: " ولا في وقت أحكي أد إيه الميراث ده فادني أكتر من أي فلوس كان هيسيبها ، كل اللي أعرفه إنه واحشني أوي وإن النهاردة ذكرى وفاته، من فضلكم اقرأوا الفاتحة لأبويا".

جدير بالذكر أن الفنان مصطفى متولي رحل عن عالمنا 5 أغسطس عام 2000.

View this post on Instagram

أنا أبويا كان راجل مستور وكريم لدرجة غريبة، ف ماسابليش فلوس لما مات بس سابلنا ( أنا واخواتي ) حب الناس والسيرة الطيبة وده أحلي ميراث ممكن أب يسيبه لأولاده .. ومش هعرف أوصف الصدق والحب اللي بشوفه ف عيون الناس لما بيعرفو إنه أبويا، ولا الإجماع على إنه كان إنسان جميل من كل الناس ( إجماع مبيحصلش حتي علي النجوم الكبار !!! ) ولا في وقت أحكي آد إيه الميراث ده فادني أكتر من اي فلوس كان هيسيبها .. كل اللي اعرفه إنه واحشني أوي وإن النهارده ذكرى وفاته، من فضلكم اقرأوا الفاتحة لابويا❤

A post shared by Omar Metwally (@omarmetwallyofficial) on

فيديو قد يعجبك: