• بعدما اتهمت زوجها بضربها.. شاهيناز ضياء تعلن عودة ابنها لحضنها

    09:49 م الخميس 28 مارس 2019
    بعدما اتهمت زوجها بضربها.. شاهيناز ضياء تعلن عودة ابنها لحضنها

    شاهيناز ضياء

    القاهرة- مصراوي:
    أعلنت نجمة برنامج اكتشاف المواهب الغنائية الشهير "ستار أكاديمي" شاهيناز ضياء عن عودة ابنها مالك لحضنها، بعدما منعه عنها زوجها، وبعد اتهامها له بالاعتداء عليها بالضرب.
    وكتبت شاهيناز تعليقًا على صورة تجمعها بنجلها مالك، نشرتها عبر حسابها الشخصي على موقع "فيسبوك": "الحمد لله ابني مالك رجع لحضني تاني، أكيد كلكم فاهمين يعني إيه ابن يكون بعيد عن حضن أمه، ربنا يخليلكم ولادكم ويفضلوا في حضنكم طول العمر".
    وتابعت "عايزة أشكر واحد واحد وقف جنبي في مشكلتي والمحنة اللي أنا فيها، وعايزة أقول إن محبة الناس دي نعمة كبيرة ربنا يديمها علينا، وعايزة أقول إن المحنة دي عرفتني حاجات كتييير ومين الصحاب اللي بجد ومين الناس اللي عرفتها على حقيقتها، وإن شاء الله أنا مؤمنة إن ربنا حينصرني ويجيبلي حقي ربنا يخليكم ليا يا أحلى ناس في الدنيا".
    وكانت "شاهيناز"، نشرت قبل خمسة أيام صورًا تكشف من خلالها آثار الضرب على وجهها، عبر صفحتها بموقع "فيسبوك"، وكتبت: "حسبي الله ونعم الوكيل فيك، ضربني وبهدلني أنا وأمي ومش عايز يديني ابني، ليا ربنا يجيبلي حقي".
    شاهيناز تزوجت في أغسطس عام ٢٠١٤، وأهدت لزوجها أغنية "أنا بعشقه" التي حققت نجاحًا كبيرًا. يُذكر أن شاهيناز ضياء شاركت في الموسم الخامس من برنامج ستار أكاديمي، عام 2008.

    شاهيناز

    إعلان

    إعلان

    إعلان