إعلان

شريف رمزي يحيي الذكرى الرابعة لرحيل والده- صور

11:24 ص الأحد 13 يناير 2019

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب- محمد مجدي:

أحيا الفنان شريف رمزي، عبر صفحته الشخصية بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك"، الذكرى الرابعة لرحيل والده، المنتج محمد حسن رمزي.

ونشر شريف صور لوالده، معلقًا عليها: النهاردة مر أربع سنين على رحيل أغلى وأحن وأطيب وأعظم راجل في حياتي وده الحدث الوحيد اللي مببقاش عارف أفرق فيه هل الوقت بيجري بسرعة الصاروخ ولا الحياة متوقفة والوقت مبيعديش أصلا".

وأضاف: "الحقيقة إني مهما قعدت أكتب في كلام مش حقدر أوصف ولا أدي لهذا الرجل حجمه ولا قيمته ولا أهميته لكن كل اللي عايز أقوله جوايا بقوله وأنا عارف إنه بيوصله وطالب من كل الناس تدعيله وتفضل فاكراه".

وتابع "بنصح كل الناس إنهم ميضيعوش ولا ثانية بره حضن أبوهم ويستمتعوا على قد ما يقدروا بيه وبنعمة وجوده معاهم لأنهم مش حيفهموا أهميته الجبارة للأسف إلا لما يفقدوه الله يرحمك يا أبويا ويا رب يجمعنا بيك في الجنة".

يُذكر أن آخر أعمال الفنان شريف رمزي مشاركته في الجزء الثاني من مسلسل "نصيبي وقسمتك"، وشارك في بطولة المسلسل درة، ومحمد الكيلاني، وعمر السعيد، وأحمد فريد، ونجلاء بدر، وهبة عبدالعزيز، وسارة نخلة، وحنان مطاوع، وهو من تأليف عمرو محمود ياسين، وإخراج مصطفى فكري، وإنتاج أحمد عبدالعاطي.

 

 

فيديو قد يعجبك: