إعلان

رشا سامي العدل لـ"مصراوي": "تعرضت للظلم في الوسط الفني.. وأخوض تجربة مسرحية "

05:54 م الأربعاء 04 سبتمبر 2019

سامي العدل وإبنته

دور على لوجو مصراوي فى أخبار رمضان وادخل السحب الاسبوعى لتكسب سماعات JBL وموبايل

شروط المسابقه
  • لوجو مصراوي موجود داخل صفحة رمضانك مصراوي، دور على اللوجو وأنت بتتنقل بين أخبار رمضان، وكل لوجو هتلاقيه هيتحسب لك نقطة، وكل يوم فيه لوجو جديد في مكان مختلف، جمع نقاط أكثر وادخل سحب كل 10 أيام، على سماعات JBLوموبايل. يلاسجل إيميلك وابدأ بالاشتراك من هنا

كتب - هاني صابر:

أكدت الفنانة رشا سامي العدل، أنها تستعد لعمل مسرحي جديد خلال الفترة المقبلة، بعد تجربتها في مسرحية "سيرة حب"، رافضة الكشف عن تفاصيلها في الوقت الحالي.

وقالت رشا، في تصريحات خاصة لـ"مصراوي"، إنها تعرضت للظلم خلال مشوارها الفني، لكونها ابنة الفنان سامى العدل والفنانة نادية شكري.

وأضافت: "أنا من ضمن الناس اللي تعرضت للظلم في الوسط الفني، عشان والدي سامي العدل، ووالدتي نادية شكري، ففيه ناس كتير بيكون عندها مخاوف من متطلبات كتير سواء متعلقة بالأجور المادية، أو إن شخصيتي ممكن "بتتنطط"، أو عشان ناس تانية مبتحبش والدي ووالدتي، عشان كدا مش عايزين يشغلوني، وفي الآخر بقول الحمد لله عشان مش هاخد أكتر من رزقي، واللي كاتبه ربنا في النهاية أنا هاخده".

يذكر أن، رشا سامي العدل تشارك في العرض المسرحي "سيرة حب" الذي يعاد عرضه على خشبة مسرح البالون، ويشارك في بطولته ايهاب فهمي ورحاب مطاوع، ومجدي صبحي، وأحمد الدمرداش.

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان