إعلان

بالصور.. كيف سخر الجمهور من رد فعل باريس هيلتون على مقلب رامز؟

02:38 م السبت 27 يونيو 2015

كيف سخر الجمهور من رد فعل باريس هيلتون على مقلب را

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- منى الموجي:

حازت حلقة النجمة العالمية باريس هيلتون مع رامز جلال في برنامجه الذي يُعرض يوميا في السابعة مساء على قناة MBC مصر "رامز واكل الجو"، على إعجاب جمهور رامز، خاصة وأنها كانت صاحبة ردود أفعال مختلفة عن الفنانين الذين سبقوها في الظهور في نفس البرنامج، حيث لجأ معظمهم للسب والضرب أثناء المقلب، وبعد معرفتهم بحقيقة البرنامج.

وقام عدد من مستخدمي مواقع التواصل الاجتماعي بالسخرية من ردود أفعال باريس هيلتون، وكذلك السخرية من ردود أفعال فنانات أخريات شاركن في نفس البرنامج أو في برامج رامز الأخرى مثل الفنانة لوسي، الفنانة غادة إبراهيم، والفنانة اللبنانية هيفاء وهبي، والتي قذفت رامز في برنامجه العام قبل الماضي "رامز عنخ آمون" وفريق عمله بأفظع الشتائم.

2

وظهرت كوميكس، تبين ردود أفعال باريس، بعد نزولها من الطيارة وهي تسأل رامز كنت تكذب طوال الوقت؟، وتهدده بأنها ستقتله، وتؤكد له أنها كانت ستموت، كل هذا بطريقة بعيدة تماما عن العصبية والحالة الهستيرية التي كانت تسيطر على البعض، وتم تركيب صور على عدد من مشاهد باريس في البرنامج من فيلم "الناظر" لعلاء ولي الدين، معلقين "إقفل ياواد مش هقدر أشوف باريس هيلتون وهي بتعيط". 

3

وعلقت جوجو "باريس هيلتون ولا نطقت بأي لفظ وحش مش شويه اللي عندنا يترمو ف الارض ويشتمو اقذر شتائم.. فضحتونا يا عرب"، وقالت آية "البت دى قمر .. لا ومتواضعه ..مش غاده ابراهيم اللى بتقولك ليوناردو مش بيسلم على زمايله.. انما دي عسل لما نزلت سألت على الولد اللي رمى نفسه من الطيارة وما دلقتش القهوة فى العصير.. وكمان لبسها كان محترم وشيك ومكياجها هادي.. مش مورنشه نفسها عند نقاش الحلو حلو الروح من الاخر".

وكتبت سارة "كانت سو كيوت وهى بتعيط"، وأضافت تقوى "بس الغريبه انها لابسه كويس كده مش عريان ولا عشان احنا فى رمضان هههههههههههه بس عسليه حرام على اهلك تعمل كده فى القمر دا"، وعلق وليد "اه حرام صعبت عليا والله وصعبت اكتر لما نزلت من الطيارة كان شكلها كيووووووت اوي".

4

وانهالت التعليقات التي تحسد رامز على مقابلته باريس هيلتون، وتصفه "بابن المحظوظة"، وطالب محمد كرم بمحاكمة رامز محاكمة عسكرية "بسبب اللي عمله في باريس"، وكتب أحمد "حد يعيط دي.. دي فاضلها ٢ فولت وتنور"، وقال إبراهيم "كانت ستموت.. تبا لك يا رامز.. كده المزه دى تعمل فيها كده؟ كده".

يُذكر أن باريس كانت الأعلى أجرا بين النجوم الذين استضافهم رامز جلال في برنامجه "رامز واكل الجو"، حيث تقاضت 250 ألف دولار.

5

 

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك: