إعلان

هالة صدقي: "أنا لو اتكلمت وقولت اللي عندي جوزي مش هيدخل مصر"

12:35 ص الإثنين 07 يونيو 2021
هالة صدقي: "أنا لو اتكلمت وقولت اللي عندي جوزي مش هيدخل مصر"

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب – معتز عباس:

أكدت الفنانة هالة صدقي أنها رفضت أي حوارات أو أحاديث مع زوجها منذ 7 سنوات، متابعة: "هو سايبنا من وقتها حتى مكالمات تليفون مرفوضة تمامًا، وانا ساعدت والدته في مرة لكن دي مواقف خاصة أنا مش بحب أتكلم عليها قدام الناس".

وأضافت "صدقي"، خلال مداخلة هاتفية ببرنامج "حديث القاهرة"، المذاع على فضائية "القاهرة والناس"، اليوم الأحد، أنها منذ 7 سنوات تتعرض هي وأبناؤها لشتائم من قبل زواجها عبر "فيسبوك" علنًا، بأقذر الألفاظ، مضيفة: "لما لقى اصحابه بيجملوه عمل قناة على اليوتيوب، وعيب أسرار البيت تطلع بره".

وأوضحت أن التراشق بالألفاظ هو أسلوب "بلدي ورخيص جدًا" ومستحيل أنزل لهذا المستوى، مشيرة إلى أنها لا تعرف أسباب طلبها في "بيت الطاعة"، ودينها ليس يوجد فيه ما يتحدث عن "بيت طاعة" أو طلاق، وهو ما يحدث هو شو وشهرة، متابعة: "الله أعلم هو عايز مني اية لكن أنا كنت عملاله جرين كارد و معملتهاش عشان بيتي يتخرب، وأنا كنت أسيب مصر دا من رابع المستيحلات، لكن هو سابنا في عز الثورة والإرهاب".

وتابعت: "انتا فتحت بطننا وفتحت باب بيتنا على الشارع، وكتب لوست لأولادي على الفيس وشتمهم، ورحمة أمي لو انا اتكلمت وقولت اللي عندي الشعب المصري هيطلب من الراجل ده ميدخلش مصر".

فيديو قد يعجبك: