إعلان

"عمرنا ما افترقنا".. سمية الألفي متحدثةً عن الراحل فاروق الفيشاوي- فيديو

10:34 م السبت 23 نوفمبر 2019
"عمرنا ما افترقنا".. سمية الألفي متحدثةً عن الراحل فاروق الفيشاوي- فيديو

دور على لوجو مصراوي فى أخبار رمضان وادخل السحب الاسبوعى لتكسب سماعات JBL وموبايل

شروط المسابقه
  • لوجو مصراوي موجود داخل صفحة رمضانك مصراوي، دور على اللوجو وأنت بتتنقل بين أخبار رمضان، وكل لوجو هتلاقيه هيتحسب لك نقطة، وكل يوم فيه لوجو جديد في مكان مختلف، جمع نقاط أكثر وادخل سحب كل 10 أيام، على سماعات JBLوموبايل. يلاسجل إيميلك وابدأ بالاشتراك من هنا

كتب- محمد خميس:

قالت الفنانة سمية الألفي: "مفتاح قلبي مع الفنان الراحل فاروق الفيشاوي، هوّه خَدُه ومشي، كان نسخة واحدة هوه طلَّعها وأنا عندي 20 سنة، ولكنه أخذها معه برحيله في شهر يونيو الماضي"، مضيفةً: "نسخة قلبي فضلت معاه ومارضيش يديها لحد حتى بعد الانفصال، هوه في الطلاق كان أحلى بكتير من الجواز".

وأوضحت الألفي، خلال حوارها مع برنامج "واحد من الناس" المذاع عبر فضائية "النهار"، اليوم السبت: "أحيانًا بافضفض مع ابني عُمر، أنا كل حاجة فيَّ كانت قوية لحد يوم 25 يونيو الماضي، يوم وفاة زوجي الراحل فاروق الفيشاوي"، معقبةً: "ما افتكرش فيه حاجة ممكن تقوّي قلبي، إلا يمكن أحمد ابني يخلف طفل ونسميه فاروق، يمكن ساعتها الدنيا يبقى لها شكل تاني".

وتابعت الفنانة: "قلبي مافيهوش غير 3 اخوات: فاروق وأحمد وعمر ولادي، وماحدش هيقدر يقيم في قلبي بعد كده"، موضحةً: "أنا وفاروق الفيشاوي عمرنا ما افترقنا؛ سواء متزوجين أو مطلقين، احنا أصدقاء جدًّا والطلاق أوقع ورقة واحدة في الشجرة؛ ولكن باقي ورق شجرة حياتنا كان موجود.. إحنا كنا عيلة بعض".

فيديو قد يعجبك: