إعلان

"ايه الأشكال دي".. كزبرة يسخر من حمو بيكا في "رامز جاب من الآخر"

06:49 م الأحد 17 مارس 2024

حمو بيكا وكزبرة

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتب - معتز عباس
وقع مغني المهرجانات حمو بيكا و أحمد خالد الشهير بـ "كزبرة" ضحايا الحلقة السابعة من برنامج "رامز جاب من الآخر"، تقديم الفنان رامز جلال، على فضائية "MBC مصر"، اليوم الأحد.

وسخر رامز من ملابس حمو بيكا، قائلا: "إيه البنطلون ده إنت عندك تسلخات.. بنطلون بياع شاورما حمو بيكا السوري، البنطلون لازم يتلبس تحتيه بامبرز".

وسقط الثنائي حمو بيكا وكزبرة، عبر الأنبوب الزجاج بعد نطق كلمة السر "الكالون في السيفون"، ليتقابلا وجهًا لوجه في "الغرفة السودة"، وتبدأ أحداث المقلب.

وقال "كزبرة" لرامز جلال، بعد مشاهدة حمو بيكا في "الغرفة السودة": "إيه يا أسطى اللي إنت بتعمله ده.. إيه الأشكال اللي إنت موقفني جنبها دي".

وتقوم فكرة البرنامج على تنفيذ مقلب في اثنين من المشاهير، وبعضهما تحدث عن وجود خلاف بينهما، مثل استضافته مغني المهرجانات حسن شاكوش وطليقته ريم طارق، أيتن عامر وسمية الخشاب، باسم سمرة وأحمدالسقا.

ويستضيف البرنامج عدد من ضحايا رامز جلال هذا الموسم، من نجوم الفن والرياضة والمشاهير من مختلف أنحاء العالمالعربي، ومن بينهم: أحمد السقا، باسم سمرة، أيتن عامر، طارق لطفي، محمد أنور، ميرهانحسين، أحمد حسام ميدو، كزبرة، نجلاء بدر، سمية الخشاب، محمد شاهين، باميلا الكيك، عبدالناصرزيدان، محمد رياض، حسن شاكوش وطليقته، وحمدي الميرغني.

وظهر عدد من النجوم فى برومو برنامج "رامز جاب من الآخر"، من بينهم أحمد السقا، وباسم سمرة، ومحمد لطفي، وميرهان حسين، وأحمد حسام ميدو، وكزبرة، ونجلاء بدر، وسمية الخشاب، ومحمد شاهين، وباميلا الكيك، وعبد الناصر زيدان، ومحمد رياض، وحمادة هلال، وحسن شاكوش وطليقته، وحمدي الميرغني، وهدى المفتي، وأحمد مالك، وآيتن عامر، ومي عمر، ونسرين أمين، ويسرا اللوزي، وانتصار، وأحمد فهمي.

اقرأ أيضا..
مي عمر ترد على علاء مبارك بعد كلامه عن "نعمة الأفوكاتو"

جاوب واكسب مع فوازير مصراوي , للمشاركة أضغط هنا سارع بخروج زكاة الفطر _ زكاتك هتوصل للمستحقين مصراوي هيساعدك أضغط هنا

فيديو قد يعجبك:

إعلان

إعلان