إعلان

"أديب" يكشف كواليس لقائه بـ"صلاح" وسر أزمته مع اتحاد الكرة - فيديو

12:26 ص الإثنين 30 أبريل 2018
"أديب" يكشف كواليس لقائه بـ"صلاح" وسر أزمته مع اتحاد الكرة - فيديو

كتب - معتز عباس:

كشف الإعلامي عمرو أديب، كواليس لقاءه بمحمد صلاح لاعب منتخب مصر ونادي ليفربول الإنجليزي، ووكيل أعماله رامي عباس، والحديث عن أزمة اللاعب مع الاتحاد المصري لكرة القدم،على خلفية استخدام صورته في اللوحات الدعائية والإعلانات.

وقال "أديب"، خلال تقديمه برنامج "كل يوم"، المذاع على فضائية "أون إي"، اليوم الأحد: "صلاحقالي هي مش قضية فلوس.. القضية قضية احترام والرد علينا سريعًا من الاتحاد بشأن استغلال صورتي في لوحات إعلانية".

وأضاف: "أنا هقول معلومات قائمة من أصحابها من محمد صلاح ورامي عباس لأني قابلتهم الأسبوع اللي فات، وأكتر حاجة مضيقاهم أن محدش بيرد عليهم بسرعة واشتكواأكثر من مرة لكن محدش بيعبرهموعايزين يقعدوا مع المسئولين، رامي عباس قال لي هو لما نبيع إعلانات لصلاح وننزل نلاقى إعلاناته مع جهات مش متعاقدين معاها اتحاد الكرة اللي متعاقد معهم، أنا بعد كدة أبيع إعلانات إية تاني لصلاح.. طيب إية المقابل بتاعنا طيب ردوا علينا ونتفق".

وأكمل: "أنا حضرت ماتش ليفربول وروما وقبل ما أمشي بيوم بدأت الاتصالاتتيجيلصلاح،وبخصوصرامي عباس هو ليس مصريًا إنما هو لبناني الجنسية من كولومبيا ودي شغلانته يرفع قضية لصلاح يحمي مصالح موكله.. يحارب عشان يحصل على أحسن عقود الإعلانات مش شغلانته يعمل أي حاجة تانية".

واختتم:"قعدت انترفيو ساعة مع اللاعب لقيته اتطور وناضج للغاية وقالي جملة.. أنه من اول يوم خرج فيه من مصر قولت لازم أبقى كبير".

فيديو قد يعجبك: