إعلان

بعد إلغاء زفافها ودخولها المستشفى.. ريهام سعيد: "مي حلمي اتكسر قلبها وخاطرها"

11:59 م الإثنين 22 أكتوبر 2018
بعد إلغاء زفافها ودخولها المستشفى.. ريهام سعيد: "مي حلمي اتكسر قلبها وخاطرها"

دور على لوجو مصراوي فى أخبار رمضان وادخل السحب الاسبوعى لتكسب سماعات JBL وموبايل

شروط المسابقه
  • لوجو مصراوي موجود داخل صفحة رمضانك مصراوي، دور على اللوجو وأنت بتتنقل بين أخبار رمضان، وكل لوجو هتلاقيه هيتحسب لك نقطة، وكل يوم فيه لوجو جديد في مكان مختلف، جمع نقاط أكثر وادخل سحب كل 10 أيام، على سماعات JBLوموبايل. يلاسجل إيميلك وابدأ بالاشتراك من هنا

كتب- معتز عباس:
علقت الإعلامية ريهام سعيد، على إلغاء فرح المطرب محمد رشاد والإعلامية مي حلمي، قائلةً: "أنا كلي حزن، مي اتكسر قلبها وخاطرها.. إن شاء الله يتم الزواج بينهما"، داعيةً: "يا رب يتصالحوا وإذا كان ربنا عمل كده فأكيد ده خير لهم".
وأضافت سعيد، خلال تقديمها برنامج "صبايا" المذاع عبر فضائية "الحياة"، اليوم الإثنين، أن 10% فقط من المتزوجين سعداء في حياتهم، و20% من الأزواج يرفضون الطلاق بسبب أولادهم، و70% من المتزوجين غير مبسوطين في حياتهم.
وأوضحت مقدمة "صبايا" أن مي حلمي لم تتحمل صدمة إلغاء حفل زفافها من محمد رشاد، وأصيبت بصدمة ودخلت على إثرها المستشفى، متابعة: "أنا اتّصلت بمي وردت عليَّ ومابقتش عارفة أقول لها قلبي معاكِ ولَّا مبروك.. فيه إشاعات بتقول إنهم اتجوزوا بس لغوا الفرح عشان خال محمد رشاد مات.. وناس بتقول لا اتخانقوا بسبب القايمة".
وتابعت سعيد: "أنا لقيت صور لمي بفستان الفرح على السوشيال ميديا، هل معقولة أهاليهم هتتفق على القايمة قبل الفرح بساعات؟! إيه الخلاف اللي ممكن يحصل بين مي ومحمد قبل الجواز؟! زي ما فيه ناس استغربت لجواز مي سليم اللي انتهى بعد شهر فيه ناس بتلغي أفراحها وناس بتتجوز شهر وخلاص، وناس فاهمة أهمية الجواز غلط".

فيديو قد يعجبك: