إعلان

فيديو ..زينة مصدومة بعد مشاهدة هذا الفيديو لـ مي عز الدين وتعلق "ليه تخليني اعيط كده ..عاوزه تموتيني"

11:14 ص الثلاثاء 06 فبراير 2018

زينة ومي

تطبيق مصراوي

لرؤيــــه أصدق للأحــــداث

كتبت- سما جابر:

نشرت الفنانة زينة عبر حسابها على موقع انستجرام، مقطع فيديو لصديقتها الفنانة مي عز الدين خلال استضافتها في برنامج "حكايتي مع الزمان" مع الإعلامية منى أبو حمزة.

وعلقت زينة على الفيديو قائلة: "إيه ده يا مي إحنا ناقصين نكد رايحة تجيبنلنا من بره نكد.. ليه تخليني اعيط كده، عاوزه تموتيني علشان ترتاحي؟".

وأضافت: "يا رب أكون عايشه وقتها علشان ماتعيطيش، يا رب يدينا الصحة والعمر يا رب.. عجوزه بس قمر برده مهما عملتي..أول مرة اتأثر كده وأنا عارفه إنه makeup، وساعتها هاتعملي عمر وسلمي الجزء ٥١ في دار المسنين بإذن الله وأنا هاطلع الدكتورة اللي هاتديكوا الحقن".

واختتمت زينة ممازحة مي عز الدين قائلة: "بحبك أوي.. في عجوزة إيدها حلوه كده".

يُذكر أن مي قد حلت ضيفة على البرنامج في حلقة أمس الإثنين برفقة أختها هبة، ومرت بتجربة مختلفة بعدما وضعت ماكياجا جعلها تتقدم في العمر وتتخيل المستقبل.

ايه ده يامي احنا ناقصين نكد رايحة تجيبنلنا من بره نكد😂 ليه تخليني اعيط كده 😩 عاوزه تموتيني علشان ترتاحي😂 يارب أكون عايشه وقتها علشان ماتعيطيش يارب يدينا الصحة والعمر يااااااارب🙏 عجوزه بس قمر برده مهما عملتي @maiezzeldin اول مره اتأثر كده وانا عارفه انه makeup 💔 وساعتها هاتعملي عمرو وسلمي الجزء ٥١ في دار المسنين باْذن الله وانا هاطلع الدكتورة اللي هاتديكوا الحقن 💉💉💉💉😂😂😂😂😂😂 بحبك اووووووووووي في عجوزه إيدها حلوه كده 😂❤️❤️❤️❤️😊😊😊

A post shared by Zeina Reda (@zeinareda29) on Feb 5, 2018 at 2:08pm PST

فيديو قد يعجبك: