إعلان

كيف علق جمهور زينة على الحكم بحبس أحمد عز؟

01:47 م الإثنين 20 يونيو 2016

القاهرة- مصراوي:

تجاهلت الفنانة زينة التعليق بشكل صريح على خبر حبس الفنان أحمد عز بتهمة السب والقذف، 3 سنوات وتغريمه مبلغ مادي، واكتفت بنشر الخبر على حسابها الشخصي على موقع "انستجرام".

وقام عدد كبير من متابعي صفحة زينة على "انستجرام" بالتعليق على الخبر، وجاءت تعليقات بعضهم في صالح زينة، حيث كتبوا "يستاهل"، "هو اللي جاب السجن لنفسه.. على فكرة دا قرار محكمة لأنه أهان المحكمة لا حضور جلسات ولا تحليل"، "أنا معاكي أول بأول في قضيتك وكنت انتظر الحكم على أحر من الجمر.. يستاهل ليش ينكر أولاده، خلاص طلع حكم قضائي أنصفك ورجع لك كامل حقوقك".

ودعت إحدى المتابعات لزينة بأن يكون الله في عونها وأن يهدي عز لأولاده، ونصحتها أخرى بألا تسجنه وتكون أفضل منه حتى لا يتضرر بهذا الحكم أولاده وفي نفس الوقت يعرفون الفرق بينها وبينه، وعلقت ثالثة "ربنا ينصرك يا نجمة.. بموت فيكي ومنورانا في رمضان يا قلبي".

وعلق أخرون بتعليقات في صالح عز، من بينها "حرام"، "كفاية كفاية انتي كده بتنتقمي منه مش بترجعي حق الأولاد، حاولي ما تقلبيش الحق إلى باطل.. كان معاكي كل الحق بس دلوقتي كده كتير.. خليكي أحسن منه مش هتستفيدي أي حاجة من حبسه، فكري لو تنازلتي المرة دي عن سجنه بس مش نفقة العيال لأن ده حقهم شوفي هتكبري في عيون كل الناس ازاي.. فكري وخليكي الأحسن".

 

فيديو قد يعجبك: